HTML

Magamról

Mc-Scream 2009.10.02. 15:01

Sziasztok látogatók magamról nem is tudom mit írjak egy kedves vidám (legalábbis kívülről vidám) ember vagyok egy 14 éves srác szeretek mindent ami party vidám és még mi egymás szeretem a barátaimat nagyon és kiállok értük ha kell szeretek deszkázni szeretem a rockot és szeretem a piát :P legjobb barátaim: Shake (SHAKKÍÍÍÍ) Hajas Baby,Diám drága,Krisztikém aranyom,Lizám,Vica,ÁgcsyRAIN,Heni,Kisőri (Mac Lenin),Rizoor és persze Nicikém édesem ha valakit kihagytam bocsánat ezekért az emberekért bármit megtennék a világon röviden tömören ennyit magamról még írni fogok nyugivan :P Piece xD

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mc-scream.blog.hu/api/trackback/id/tr721422979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása