HTML

Érzelmeim Lelőhelye

Friss topikok

  • JohnyWalker[HUN]: holdjáróó:D runing man:D (2009.10.02. 21:10) Zenés Linkek :D
  • JohnyWalker[HUN]: @Mc-Scream: de leginkább te:D (2009.10.02. 19:40) Mai napom

Archívum

:'(

Mc-Scream 2009.10.04. 14:18

Már nem tudom kinek hihetek és kinek nem hiszen ha valakinek hiszek átver kihasznál megcsal szerettem 1 lányt nagyon és ő is megtette indoka mert egyedül van én is sokat vagyok egyedül de mégse csaltam meg senkivel nem értem miért tette megbocsátottam neki hátha elfelejtem és túl lépek rajta de nem ment mindíg a kép volt előttem és zt így nem bírom utolsó mit mondok Viszlát Ashley baby barátok lehetünk de több nem :'(

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mc-scream.blog.hu/api/trackback/id/tr401426844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása