HTML

Boldog vagyok vagy mégse ?!

Mc-Scream 2009.10.17. 14:09

hát az utóbbi pár nap annyiból ált hogy lehet elmegyek lehet hogy nem kihasználom ezt a kis időt és nem tudom mit fogok kapni de nagyon kiváncsi vagyok (egyik nagyon jó barátom mondta) összesen 6 legjobb barátom volt akikben 100%-ig megbíztam abból az egyik beleszólt a magánéletembe hol ott kértem hogy ne tegye a másik meg megjátszotta magát mikor szóltam is neki de végül is legjobb barátaim maradnak csak 100% bizalmat nem adok nekik max 50%-ot :D és megláttam 1 ügyben 1 reménysugarat és boldog vagyok mert a hugomnak érzett nagyon jó barátom szerelmes :D nagyából ennyi majd még írok Písz

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mc-scream.blog.hu/api/trackback/id/tr771455890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása