HTML

Ez nagy volt xD

Mc-Scream 2009.10.05. 18:45

húúúúúúhhhhh héééj a mai napom nagyon nagy volt felkeltem szokásos hétfői nap iskola -_-" alig vártam a végét és eljött a 6. órám az utolsó osztályfőnöki ami még laza is valami hülye feladatot kaptunk az egyik barom osztálytársam meg írt 1 hatalmas baromságot mi meg szakadtunk majdnem megfulladtam xD akkor haza jöttem tanultam és haverommal elmentem szarrávágtuk a biciklimet -_-" legurult a dombról xD és tönkrement -_-" hülyültünk sokat és hulla fáradtan írom eme sorokat xD micsoda költő vagyok :P na majd hnap is írok PÍSZ xD

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mc-scream.blog.hu/api/trackback/id/tr601429678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása